Güzel köylü kızından intikam aldım

ismim bertug işim gereği belde dışında çalışıyorum bizimkiler memlekette köyde yaşıyor. Evlilik zamanım gelince bizimkiler köyden komşunun kızını alalım dediler bende kızı çok görmüşlüğüm yokta anasını bilirim anasına çekmişse güzeldir olur dedim. Neyse memlekete gidince kızı bana istediler. Kızın babası maddi durumum çok iyi olmaması sebebiyle kızı bana vermek istemedi. Kızı zengin bir oğlana verdi. Bende evlilikten ümidi kestim çalıştığım şehire gittim ama kafama koymuştum bu adamdan intikamımı alacaktım. Bir sene sonra köye izine gidince bizimkiler tarlaya gitti hayvanlara bakma işiide bana kaldı. Hayvanları gütmek için köyün biraz uzağına çeşmelerin bulunduğu yere gittim. Daha sonra bana kızını vermeyen adamın karısıda hayvanlarını otlatmak için benim olduğum yere geldi. evvela aramızda iraz ara vardı daha sonra hayvanlar birbirine karışıp dereye doğru giit bizde hayvanların peşinden beraber gittik. tabii olarak birbirimize yaklaştık. Orda bulunan ağacın altına oturduk. Bu arada kadının adı bayan 45 yaşlarında 1.65 boyunda 65-70 kg. iri kalçalı iri ve dolgun memeli lakin en güzel bölgeleri gözleri, gözleri bir içim su gözlerine bakınca o yaşının bir önemi kalmıyordu. hanım yenge üzerine köyde giymiş olduğu günlük kıyafetlerden giymişti. Başında baş örtüsü elinde değneği inek otlatıyordu. Tam bir köylü kadını idi. Neyse ağacın altına oturduk öncelikle o başlandı konuşmaya nasılsın komşu falan diye bende idare eder dedim. Bana ne oldu evlenmiyormusun falan diye sordu bende kendisine kızı verdiniz başkasına nasıl evleneyim dedim. Sonra beni teselli etmeye çalışır benzeri ben sana verecektim diyince bende ver o zaman dedim. Nasıl yani dedi. Elimle sırt tarafından kalçasına doğru uzatarak anlarsın dedim. Ayağa kalktı ve elindeki değnekle bana tüüü utanmaz banamı göz koydun dedi. Bende ağağa kalktım ve istesem seni burda beceririm kimsenin haberi olmaz bağırsanda sesini duyan olmaz dedim. Oda bana haklısın istesen beni sikerdin dedei. Bende sikeyimmi dedim. Bana bir şartla siktiririrm dedi. Bende şartını sordum uzun sürmesini istiyorum kocam 5 dakikada boşalıyor beni sexe aç bıraktı. bazen hayvanların sikişmesini izleyerek keyif almaya çalışıyorum dedi. Bende tamam sen nasıl istersen dedim ve sevişmeye başladık. kocaman memelerini ve kalçalarını iyice okşadım daha sonra üzerinde bulunan elbiseleri çıkarttım. sadece kafa örtüsü, sütyeni ve kilotu kalmıştı. Elimle kilotunun üzerinden amını okşakıya başladım. Oda ısrarla sikişme bölümüne geçmek istiyordu. Bende daha çok dayanamadım ve memelerinin arasına sikimi sürtmeye başladım. Sonra yere uzandı ve içime gir demeye başlandı. Bunun amını sikmeye başladım. 5-10 dakika amına git gel yaptıktan sonra boşalmamak için durdum lakin kadın ablanın durmaya niyeti yoktu arkasını döndü ve bu pozisyondada sik beni dedi. Ben biraz oyalanmak için memelerinimn arasına sikimi yerleştirdim ve ağır ağır biraz oyalandım hanım abla mızlanmaya başlayınca onun istgediği pozisyonda onu amından sikmeye başladım. Arkasından amına git gel yaparken sikim birden bire dışarı çıktı ve göt deliğinin azına geldi. hemen önümden kaçtı. Bende ne oldu dedim. Ben oradan hiç kendimi siktiredim dedi. Bende zaten orandan sikmeyecektim sikim birden çıktı dedim. hanım abla yine önüme geçti sikişmeye devam ettik. Sonra bayan abla kendi kendine gerçekte ben götümden sikilmek istiyorumda kocam karşı geliyor dedi. Bende istiyorsan yapalım dedim. Kabul etti ve bana yavaş girmimi söyledi yavaş yavaş götüne sikimin kafasını soktum sonra küçük hamlelerle gel git yapmaya başladım ilk sokmaya başladığımda yüzünde acı bir ifadeyle çığlıklar atıyordu biraz götünde sikten sonra bu acı çığlıkları yerini keyif çığlıklarına bıraktı. 5- 10 dakika götünde yavaş yavaş siktikten sonra boşalacağımı anladım ve hızlı hızlı pompalamaya başladım. hanım abla öyle güzel çığlık atıyoduki bende kendimi tutamıyordum ve götüne şaplaklar atıyordum elimle memesini sıkıyordum. Sonundaa götüne boşalıverdim. bayan abla sanki ilk kez sex yapıyormuş benzeri aşırı sevincli ve heyecanlı idi. ikimizde çayırın üzerine uzandık bana defalarca teşekkür etti. özellikle götünden siktiğim için minnattar olduğunu söyledi. Hiç bu kadar uzun sikişmediğini benden bir isteğim olması biçiminde derhal yapabileceğimi söyledi bende kendisine teşekkür etti. Biraz oturduk bana maksimum neresini beğendiğimi sordu bende gözlerini beğendiğimi söyledim. Teşekkür etti. Sikişmemiz esnasında etrafa dağılan elbiselerini topladı öncelikle baş artüsünü taktı. Bende aklıma buna sokso çektirmek geldi ansızın ayapa kalktım ve ağzına almasını söyledim. Niçin diye sordum suratına boşalmak istediğimi söyledim. evvela kabul etmedi bende hani ne istesem yapacaktın diyerek ikna ettim. bayan abla benimkini ağzına alarak yalamaya başladı. çok süper sakso çekiyordu sanki devamlı çekiyormuş gibi bende ellrimle kafasını tutarak ona destek oluyordum. 5-altı dakika sakso çektikten sonra yere uzandım üzerime çıktı ve zıplamaya başladı iyice siktikten sonra tam boşalmaya yakın ayağa kalktım ve suratına baş örtüsüne bir denk istikbal biçimde boşaldım. üzerimizi giyindik hava iyice ısınmıştı. Herkez evine gitti. şimdi bazan telefonla sex muhabbeti yapıyoruz. Benimle yaptıklarını kocasıyla yapmaya çalışıyormuş kocası karşı geliyormuş. şimdi dört gözle benim izne gelmemi bekliyormuş. Bir sonraki izinde tutturdu samanlıkta sikişelim diye eee bakalım hele bir memlekete gidelim caresine bakacağız… tüm okurlarına sonsuz hudut dinlemeyen fantaziler dileklerimle.
http://mobilerotikhikayelerim.blogspot.com/2016/09/guzel-koylu-kizindan-intikam-aldim.html

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt